Vrácení/Výměna/Reklamace

VRÁCENÍ / VÝMĚNA/ REKLAMACE ZBOŽÍ

Zakoupili jste u nás produkt a je na něm něco špatně, nebo jste jen neodhadli velikost? To nás opravdu mrzí. Děláme maximum proto, aby byl každý náš zákazník spokojený. Ale všichni jsme jen lidi a chybovat je lidské :-). Ale pamatujte na výměnu/vrácení máte jen 14 dnů od obdržení zboží a do balíčku je potřeba přiložit formulář o výměně/reklamaci/vrácení. Formulář zasíláme vždy se zbožím. Pokud se Vám někam zatoulá, stačí jej vypsat. Formulář o výměně/reklamaci/vrácení musí vždy obsahovat:

1. jméno a příjmení

2. číslo objednávky

3. druh zboží

4. číslo účtu zákazníka

5. datum obdržení zásilky + vlastnoruční podpis

 

JAK LZE TYTO SITUACE ŘEŠIT?

1) REKLAMACE /OPRAVA - může se stát, že přehlédneme na produktu nějakou chybičku, nebo se Vám někde začne párat nitka. Naše švadlenky rádi opraví. Když bude chyba vážnější vyměníme za jiný kus. Pokud je to Váš případ, zašlete zboží na naší korespondenční adresu a nezapomeňte přibalit formulář o výměně/reklamaci/vrácení, který Vám byl zaslán se zbožím. Bez řádně vyplněného formuláře bohužel nebude požadavek vyřízen. Na vyřízení reklamace/opravy máme 30 dnů od obdržení Vámi zaslaného balíčku.

2) VÝMĚNA - Nesedí Vám zvolená velikost? Rádi Vám zboží vyměníme. Ze zákona máte 14 dnů na to, abyste produkt vyměnili. Pro výměnu je nutné kompletní NENOŠENÉ zboží zaslat na naši korespondenční adresu a nezapomenout přibalit řádně vyplněný formulář o výměně/reklamaci/vrácení, který Vám byl zaslán se zbožím. Bez něho nebude možné výměnu provést. Na vyřízení výměny máme 14 dnů od obdržení Vámi zaslaného balíčku. Výměna se nevztahuje na zboží upravené dle přání zákazníka. Výměnu provedeme pokud je zboží skladem, pokud není skladem uveďte do formuláře i číslo účtu pro vrácení platby.

3) VRÁCENÍ - Zakoupili jste u nás produkt a z nějakého důvodu Vám nesedí? Ze zákona máte 14 dnů na to, abyste produkt a to bez udání důvodu vrátili. V případě, že chcete zboží vrátit nezapomeňte do balíčku přibalit formulář o výměně/reklamaci/vrácení tzv. odstoupení od smlouvy. Bez něho Váš požadavek na vrácení nebude vyřízen. Vrácené zboží NESMÍ být nošené. Platbu za Vámi vrácené zboží Vám vrátíme nejpozději do 14 dnů od obdržení Vámi zaslaného balíčku převodem na číslo účtu uvedené ve formuláři o odstoupení. Vrácení se nevztahuje na zboží upravené dle přání zákazníka.

 

Náklady spojené s výměnou/vrácením/reklamací si kupující hradí sám. tzv. poštovné za balík na naší adresu si zákazník hradí sám. 

 

JAK NÁM ZBOŽÍ DORUČIT?

1. Balíkem - prosíme zboží zaslat jako balík na adresu:

MIKINA ČESKÁ REPUBLIKA S.R.O.

Pivovarská 70

Česká Skalice 552 03

tel. číslo: +420 736 205 710 

- pamatujte, že balíčky doručené do výdejních míst nebudou vyzvednuty!

 

2. Osobně na naší dílnu

v tomto případě mějte vždy připravený vyplněný formulář o výměně/reklamaci/vrácení

MIKINA ČESKÁ REPUBLIKA S.R.O.

Pivovarská 70

Česká Skalice 552 03 

tel. číslo: +420 736 205 710 

vždy v pracovní den v čase od 10:00 do 15:00

 FORMULÁR PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY MOJE

 

Podrobnosti kdy můžete či nemůžete od smlouvy odstoupit naleznete v našich obchodních podmínkách.

 

 

Spravuje JŚ